2012. szeptember 30., vasárnap

Volt és elmaradt

Kedden mindketten dolgoztak, enyém volt az egész nap! Délelőtt elmentem anyagokat venni. Erre nagyon készültem, mert különleges dolgokat szeretnék készíteni a közeljövőben, és kellett egy kis isnspiráció - már ha a szombat nem lett volna eléggé az:)
Szóval bevásároltam, megőrjítve a srácot a boltban a fél métereimmel, viszont egy egész kis csinos összeget hagytam nála, úgyhogy biztosan nem haragudott.
Délutánra is lett volna mit csinálni, de úgy alakult, hogy elmentem főznivalót venni, felmentem a lakásba, megcsináltam a kaját és neteztem estig, míg haza nem értek. Valami komoly baja van a gépnek, úgyhogy a neteztem kifejezés egy kicsit erős arra, amit műveltem, de azért elboldogultam.
A tesóm meg levágott egy műsort egy bizonyos piros pulóver fehér gallérja körül, nem is tudtam sírjak-e, vagy nevessek, mert bár együtt éreztem vele, mégis vicces volt, csak nem akartam idegesíteni:P Az csak ráadás, hogy folytatásos lett, másnap a gallér lett a legkisebb problémája, mert a foltkiszedő narancssárgára festette az egészet, kivéve a rózsaszín gallért :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."