2012. szeptember 30., vasárnap

Vasárnap

Késes találkozó. Megígértem a férjemnek, hogy elkísérem legalább az egyik napon, a selyemfestős program miatt ez lett a vasárnap. Nem is akartam sokáig maradni, vagy úgy gondoltam, hogy megnézek a moziban egy filmet ( 1000 éve nem voltam), de aztán ott ragadtam köztük, mert kedvesek voltak, mert mindenkinek volt mondanivalója. Csak leültem egy székre és úgy cserélődtek körülöttem az emberek, mintha bérletük lett volna. Hallgattam ahogy a családjukról beszélnek, sok a problémájuk a vállalkozásaikban, sok a hitelük, politizáltunk, megoldásokat próbáltunk keresni. Úgy elszállt az idő, hogy már rendesen benne jártunk a délutánban és én még mindig ott ültem a terem közepén és hallgattam a kedves ismerősök beszélgetését. Ennyit a meglépek/mozizok tervekről. Alig tudtam elköszönni tőlük, mert ők még pakoltak, de nekem nem volt kedvem sötétben buszozni a tesómhoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."