2012. szeptember 2., vasárnap

Reload

És itthon is tartottunk lánybúcsút esküvő előtti héten csütörtökön. Ugyanaznap a legénybúcsút is megejtették a fiúk a menyasszony kérésére, kiindulva előző esküvők tapasztalataiból. A péntek esti ivászatból még semmi jó nem sült ki a szombatra nézve:)
Itt már csak négyen voltunk. Nagyon bírom a tesómnak ezt a barátnőjét, mert vicces és nyílt természetű, jó vele társaságban lenni. Cider-t ittam, nem is tudom mennyit, de isteni 4,5%-os spicces lettem tőle. 
Péntekre kaptam egy szabadnapot szerencsére. Még be kellett mennem a városba apróságokért, a lányoknak és anyósomnak is kellett vásárolnom. Siettem haza, mert még sütni akartam aprósüteményt. Háromféle süti lett, szeretek bíbelődni az ilyesmivel. Közben noszogattam a lányokat, hogy csinálják a krepp papír díszeket és a konfettit. Tegyenek ki minden ruhát, amit el akarnak hozni és fel akarnak venni, cipőket, papucsokat, sminkcuccot. A férjem elbénázta a fényképezőgép elkérését. Pipa voltam rendesen, de az alkalom nem igazán felet meg arra, hogy balhézzak. Rendbe kellett tenni a házat, mert a vőlegény apukája és egy baráti házaspár nálunk aludt.Ágyat húztam, mostam, hatszor megnéztem a WC-t...
Délután mentünk a piáért és az üdítőkért a boltba és felvittünk az étterembe, ahol még másnap délelőtt is felújítási munkák folytak. Elpakoltuk a cuccokat a hőtőbe, egyeztettük az időpontokat és titokban megkérdeztem a rendező csajt, a konfettiről. Nyomatékosan megkért, ne szórjunk. Eléggé elkeserített a dolog, mert elég sokat bíbelődtünk vele és szerettük volna beszórni az ifjú párt, mert nagyon látványos és az unokatesóm lagziján mindenkinek nagyon bejött. De, ha nem hát nem. Arról szólt ez a pár nap, hogy fogjam be és csináljam, amit más mond, vagy csináljam úgy, hogy más ne tudjon róla előre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."