2012. szeptember 2., vasárnap

Történt még

Pénteken éjszaka nem aludt együtt a jegyespár, a menyasszony nálunk töltötte az éjszakát, már csak a hagyomány és a körmei miatt is. A lányom csinálta a manikűrt, ami eltartott éjszakáig, én ki sem tudtam várni, hogy végezzenek.
Vasárnap reggel a vendégek és mi is, mintha előre megbeszéltük volna, majdnem egyszerre ébredtünk. Elég korán ahhoz, hogy kávézzunk, zuhanyozzunk, beszélgessünk. Nagyon kellemes társaság voltak. Közvetlenek és feltalálták magukat. Elég volt annyit mondani, érezzék magukat otthon és nem kellett azon aggódnom mit csinálnak, ha mondjuk megszomjaznak én meg pont akkor nem állok mellettük. Apunál nagyon jól telt a délelőtt. Isteni káposztát főzött, azt ettük, de nem tudtam megunni, pedig én már előző nap is megkóstoltam. Sütit csomagoltunk mindenkinek.
Valahogy nem tűntem túl fotogénnek a szép ruhámban, komolyan mondom, hogy szombaton reggel, mikor vágtam fel és tálcára rakosgattuk a sütiket, jobb képet csinált rólam a sógorom az otthoni térdgatyámban és trikómban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."