2012. szeptember 2., vasárnap

Ősz

A hajamon kívül az évszak.
Iskolakezdés. Tegnap este mi is megejtettük az iskolás bevásárlást. A munkahelyi kafetériámat úgy kértem, hogy legyen benne két gyereknek az iskolakezdésre adható utalványa. Nekik már nem kell színesceruza meg gyurma, meg ilyesmi. Spirálfüzetek, ceruzák, tollak, sorkiemelők és néhány ruha. Kis híján el is költöttük az összes utalványomat. Nem volt nehéz. Ez az év szalagavatóstól, ballagásostól így a gyerekek szempontjából símán benne van 200 000 - azaz, kétszázezer - forintban, bár nem számoltam, nem is érdekel. És semmi extra, "csak" ruha, cipő, osztálypénz, főzés a családnak, benzin, ajándék, tankönyv, suliszer.

Arra vetemedtem, hogy vettem magamnak egy fekete magassarkú cipőt, aminek bordó a talpa, utoljára 15 éve volt új, fekete alkalmi lábbelim. Szombaton lesz az osztálytalálkozóm és nem szívesen vallom be, de egyre idegesebb vagyok miatta. Először nem izgatott a dolog túlságosan, felöltözni sem akartam rendesen, van nekem blúzom, sötét farmerom, vagy akár szövetnadrágom, jó lesz az. Aztán telt az idő, folyamatosan e-mail-eztem a többiekkel és teljesen beparáztam. Sokan leszünk, sok tanár is el akar jönni - nem is gondoltam volna. A szervező kért tőlünk képeket, amiket power point-ba rendezett és le fog vetíteni, hogy lássuk egymás gyerekeit és az elmúlt éveket. Több osztálytársam is mostanában szült, vagy most vár kisbabát. Izgalmas lehet ilyen érett fejjel gyereket vállalni:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."