2010. május 26., szerda

Vackor Vár

Itt voltunk két napot. Csak mi ketten és a háziak. Fantasztikusan nyugodt hely, mit egy elvarázsolt tisztás. A Csigaház nevű szobában laktunk. Olyan fura volt: - Hol a csigaház kulcsa?:)) Jó levegőn, távol mindenféle civilizációs kütyütől - nincs térerő, TV, net - nagyon jól eltöltöttük az időt. Íjjászkodtunk - bár én eléggé kijöttem a gyakorlatból és szereztem néhány kék foltot - lovagoltam, amiben az volt a fantasztikus, hogy nem karámban, vagy úton, hanem erdei ösvényeken. Igaz még csak tanulom ezt a dolgot és nincs is módom gyakorolni, de nagyon jó érzés, ahogy a ló ring alattam, a levegőben virágzó bodza és akác illat van. Semmi nem ilyen pihentető nekem:) Játszottunk a kutyákkal, jókat ettünk, csendesen beszélgettünk. Maradtam volna még...
Azt mondják, ha olyan helyen jársz, ahol szép, egészséges, öreg fák vannak, menj és ölelj át egyet. Na, itt aztán napokig találna ölelgetnivalót az ember:)

3 megjegyzés:

  1. Néha nekem is hiányzik egy-egy hét, amikor nincs a közelemben egy dolog sem, ami a modern korra emlékeztet. Se TV, se telefon, se internet! Talán még rádió és autó sem :-)
    Csak egy kis parasztházikó, egy tó, egy erdő és ez az egész egy nagy pusztaság kellős közepén! Nap közben erdőben sétálgatás, természetjárás és tóban fürdés, este pedig tábortűz mellett vacsorázás, beszélgetés és borozgatás... :-)

    VálaszTörlés
  2. Ez a hely tényleg gyönyörű!!!
    Ott még én is megfognám a villanypásztort:))))
    Szatti

    VálaszTörlés
  3. Memphis: :)

    Szatti: lebuktatsz?:) elég kellemetlen tapasztalat volt, de tanulságos:)

    VálaszTörlés

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."