2010. május 25., kedd

Elfoglaltságok1.


Annyira jól el tudom magam szórakoztatni:) Fekszem a padon egy öreg tölgyfa alatt. Hátam alatt meleg, puha pléd, bal kezem a fejem alatt a jobban egy könyv, de nem olvasok. Csak nézem a levelek közt megcsillanó fényt, a felhőfoszlányok vágtáját az égen. Körülöttem csak madárdal és bogárcirip. Ilyenkor megérint valami varázs. Mindegy mi van rajtam, alattam, mikor, mit ettem, mondtam, éreztem. Megáll a pillanat, azonos lettem önmagammal, nincs bennem érzelem, sem vágy, sem fájdalom, csak én, ott belül egy pontnyi, lehelletnyi életben és érzem, hogy vagyok.

1 megjegyzés:

  1. Az ilyen pillanatokat én is szeretem! Csak úgy "lenni" és nem gondolni semmire. Élvezni, megélni a pillanat adta örömöt :-)

    VálaszTörlés

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."