2010. május 2., vasárnap

Idei első normális hétvége


Egy olyan hétvége, ami szórakoztató és pihentető volt. Kezdődött már péntek délután. Anyósom anyáknapi vacsorára invitálta a családot és a szomszédasszonyát. Apósom az udvaron sütögetett, a férjem nagybátyja stand-up-comedi módon szórakoztatott minket. Síkítva röhögésbe fulladt az este. Nagyon régóta nem nevettem ennyit. Megittam három pohár pezsgőt. Mikor elindultunk haza már éreztem sok volt a jóból. Hazaérkezvén elkezdtem "hígítani". Ez a szakzsargonban annyit tesz: vizet inni, amennyit csak lehet. Hajnal 3-ig lement vagy 2 liter. Addig azonban néztem egyik krimit a másik után, a reklámok alatt fürödtem, hajat mostam és igyekeztem a legkisebb zajt csapni, hogy beájult hozzámtartozóimat ne zavarjam:)
Szombaton délelőtt kicsit éreztem a fejem és a gyomrom, de a víz megtette a jótékony hatását és különösebb tünetei nem voltak annak, hogy kijöttem a gyakorlatból, ami az ivászatot illeti.
Gyors kérdés: - Illik megfőzni a vasárnapi ebédet szombaton? :P mert én ezt tettem. 2 óra körül kitettem télfehér testem a napra - és hiába feküdtem kinn másfél órát ugyanúgy hoztam be. Nem fogott rajtam semmit:(
Éppen elgondolkoztam azon, hogy lezuhanyzok, mikor a kisebb tesóm felhívott, lenne-e kedvem biciklizni. Naná! Lementünk a Tiszára. Elég saras, süppedős volt és rengeteg szúnyoggal küzdöttünk meg, de jót dumáltunk és a táj már koranyári arcát mutatta a réti-ártéri növényzettel és a fás tanösvénnyel.
Beszélgetésünk vállalkozás alapítására terelődött - vendéglátás-túrizmus - de megállapítottuk, hogy még család szintjén is elég tőkehiányosak vagyunk. Azért jó volt ábrándozni egy olyan helyről amit a saját kezünkkel hozunk létre, ahol együtt dolgoznánk, mi tesók+sógorok+ - később - a gyerekek.
Remélem a mai nap is meghozza a hozzáfűzött reményeket:)

2 megjegyzés:

  1. A víz velem is jót szokott tenni még anno a fősulis évek alatt! :-)
    Miután visszaértem a koleszba, még lefekvés előtt annyi vizet ittam, amennyi csak belém fért és lám! Másnap kutya bajom volt :-)
    Legfeljebb álmos voltam egy kicsit...

    VálaszTörlés
  2. Mikor úgy igazán belehúztunk, bejátszott az Algopiryn+B6 kombó. Régen volt, és már akkor is rosszul bírtam. Ilyen májam van:)De azok a bulik voltak a legemlékezetesebbek.

    VálaszTörlés

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."