2009. augusztus 8., szombat

Néha



Rémes vagyok, de komolyan:) Egyik gyerek sincs itthon, a férjem dolgozik és én ezek tudatában elhatároztam már szerdán, hogy elmegyek vásárolni. Csak én, csak magamnak. Volt időm, 9-től 12-ig. Találkoztam fűvel fával, rengeteg ismerősöm van és mert olyan ritkán megyek emberek közé ha meglátnak mindenképpen váltani akarnak velem pár szót. Így aztán a rengeteg, magamra szánt szabadidőmet dumálással töltöttem, betérve a tesóm kávézójába kaptam egy ajándék kávét és beszélgetés ott is, már amennyire az üzlet engedte.

A nagybevásárlás mérlege: két felső - apró pénzért - egy kézműves könyv és egy közepes bevásárlás a DM-ben a családnak szükséges dolgokból. A terveimhez képest elég gyér, mert nagy szükségem lett volna valami rendes nadrágra és cipőre. Na, de legalább a pénzem megmaradt és ha lesz legközelebb, majd bepótolom:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."