2009. augusztus 5., szerda

Aranyos




A kolléganőm örvendezve mesélte, hogy két kisbárányuk született ma reggelre. Tudták, hogy vemhes a "csaj", de nem tudták mikorra várhatják a szaporulatot. Hát mára:)

Még nem tudják mi lesz a sorsuk, mert nem is szeretik a birkahúst és annyira megszerették és dédelgetik őket, hogy levágni biztosan nem fogják a kicsiket. Én a húsevők közé tartozom, de ha nekem kellene megölni és főzéshez előkészíteni az állatot, lehet, lemondanék erről a szokásomról. Régen levágtam a csirkét, ha muszály volt, és meg is pucoltam, de a szőrös állatokhoz nem lenne ingerenciám az biztos. Tőlem biztonságban lennének a nyuszik és birkák. A sertés megint egy más kérdés. Vidéki környezetben felnőve a disznóvágás rendszeres volt és bár elmenekültem a lövés és a szúrás idejére a ház leghátsó zugába, utána ott voltam végig - ott is kellett lennem. Akkor csinálnám, ha nagyon meg lennék szorulva...bár remélem mostani civilizációnkban nem lesz rá szükség.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."