2009. augusztus 3., hétfő

Kövér?


Vasárnap lementünk a Tiszára. A lányaim, a kisebb barátnője és annak az anyukája, Ani. Mióta a lányok egy csoportba kezdtek járni az oviba (9 éve??), jóban vagyunk. Egy igazi, belevaló, talpraesett csaj, 6-7 évvel fiatalabb nálam. Nagyszájú és olyan kereken tud nevetni, hogy hihetetlen. Mellette nem lehet unatkozni.
Kocsival mentünk, mert nem volt kedve biciklizni, én pedig nem erőltettem. Úsztunk, dumáltunk, pletykálkodtunk... Hiába élek itt, én nem szoktam tudni senkiről semmit. Sokszor meg is kérdezik: te nem itt laksz? A gond az, hogy nem találkozom senkivel hétköznap, hétvégén pedig nem megyek boltba és nem találkozom ismerősökkel, így néha én is ki vagyok éhezve az infókra:)
Szóval ez a klassz csaj egyszer csak elkezdett beszélni arról, hogy ő most fogyózik. Részletesen elmesélte a különböző módszereket és a nehézségeit. Én pedig néztem rá, bólogattam és próbáltam értelmes képet vágni a dologhoz. Mióta én ismerem Ani mindig így nézett ki. Kerek volt, de formás. Barna, síma bőr, sötét haj, nagy villogó szemek. Ha ránéztem sosem jutott eszembe, hogy nagydarab. Nem tudtam mit tegyek. Szívem szerint megkérdeztem volna, hogy miért?? De az a gond a fogyókúrával, hogy aki benne van, az halálosan komolyan veszi és nem vállaltam a konfrontációt. Főleg úgy, hogy tudom, ledumálna a színről. Hagytam, had' beszéljen. Elgondolkoztam közben, időm volt, mert ha belemerül valamibe... Rajtam van 5 kg plussz. Ha nagy kínkeservek árán leadnám, jobb lenne? -1 ruhaméret. De! Jobb lennék? Valóban jobb? Jobban szeretnének, jobban elfogadnának, jobb szakember lennék? Miért csinál ilyet az ember? Kiért? Én csak magam miatt lennék rá képes. Ha én úgy látnám, hogy változtatnom kell. Nem tudom ő miért csinálja, de elmondása szerint 2 hónapja nem evett úgy, hogy ne lett volna lelkiismeretfurdalása és -1,5 kg-nál tart. Kinevetni sem akartam, de remélem magától is rájön, hülyeséget csinál.

6 megjegyzés:

  1. 1. előkerültem:)
    2. még 10 éve ismertem egy csajszit, nem volt vékony, de teltkarcsú sem volt éppen. A derekával semmi gáz nem volt, egy kis aranyos poci, nagy kerek fenék, vastag combok, baszott jó mellek, ehhez gyönyörű, mosolygós kissé kerek arc, nagy bociszemek. pár éve találkoztam vele. lefogyott. az eredmény: a feneke éppen tényleg kívánatosabb, de a melle oda, a hasa nem szép, az arca beesett, és a kis plusszal mintha a jókedvét is lefogyta volna, tiszta savanyúuborka. egyszerűen elvesztette a kisugárzását: olyan volt, mint halle berry kicsit kerekebben (ja igen, barnás bőrű), és olyan lett, mint victoria húdecsúnya beckham ázott kutyaként:(

    VálaszTörlés
  2. Szia! :) Ahogy olvastam tartalmasan töltöttétek a pihenést. Akkor most tele vagy energiával:)

    Igen, itt én is olyan emberről írtam, akinek típusa a kerekdedség, nem hanyagság, zabálás okozta.

    VálaszTörlés
  3. jaj, valahogy a fejébe vette, hogy így kevesebb és most több akar lenni kevesebbel. pedig a típusa igen jó tud lenni ha szereti önmagát. faszikat mikor fog ennyire zavarni a tényleg idomtalan, rusnya sörhas?

    VálaszTörlés
  4. hold: ott a pont:)
    az a típus, aki ha belép valahová, minden szem megakad rajta, akkor is ha nem ez a típus a zsánere.

    VálaszTörlés
  5. Fogyókúra? Csak is magad miatt, de figyelembe veendő szempont, hogy mások által előnyösebbnek ítélt külsővel sikeresebb lehet az ember az élet számos terén!
    Psziché kérdése ki tudja elfogadni a saját testét úgy ahogy van, és ki az, aki nem! Előbbi szinte biztos, hogy boldogan él, akármilyen is (kövér vagy sovány), utóbbi belekerülhet egy ördögi körbe, amiből néha nehéz kimászni... :-)

    VálaszTörlés
  6. Jó volna tudatosítani a lányokban, hogy az, hogy valaki jól néz ki nem csak a súlyától függ. Nem találtam még olyan helyet, ahol egyetértettek volna a vitapartnerek az ideális súly megítélésében. Én csak félek, hogy a külsőségek - nem csak a derékbőség - minden másnál fontosabbak lettek.

    VálaszTörlés

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."