2009. június 22., hétfő

Tatyók

Elkészültek a levendula tartók. A szárított virág egy belső kis zsákban van és úgy van beletéve egy külső, díszesebb tatyóba.
Persze sajátom nem lett, mert elajándékoztam.
Mikor a díszítést terveztem eszembe jutott, hogy több blogon is láttam ilyen kerek, virágszerű dolgokat. Fogalmam sem volt róla, hogy ez a yoyó és miképpen kellene ezt megcsinálni. Nehezen találtam illusztrációt hozzá és nem gondoltam volna, hogy ennyire egyszerű elkészíteni. Az elkészített yoyók lettek a virágok, középre gyöngy vagy szaténszalag került, zöld cérnával kis szár, oldalt kis bimbók kerültek, bár ezek nem igazán látszanak.
Két húgom, anyósom és egy kedves idős rokon kapta meg ezeket, azzal a feltétellel, hogy minden évben ilyenkor visszahozzák és újratöltöm a kis zsákokat friss virággal. Az enyémnek való levendula pedig még csak most szárad, ennek valamilyen új mintát tervezek majd:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."