2009. június 6., szombat

Cső


A pontos cím: 2i és a csavarodásmentes locsolócső.
Szóval aki ilyet vesz az készüljön fel rá, hogy - mint oly sok minden - ez sem igaz:P Tavasszal : rászánjuk! felkiáltással, vettünk egy ilyen alkalmatosságot az egyik barkácsboltban. Mindig volt kutunk, szivattyúnk és tömlőnk is, de szerettünk volna most egy "normálisat", ami a nevéből kifolyólag, nem törik, nem csavarodik, csak locsol. Tehát, tegnap délután szivattyú bekapcs, slagvonszolás következik, hogy míg kiérek a fejig addig is érhesse víz a tájat. Akkor még nem gondoltam, hogy műsoros est következik a szomszédoknak. A cső megtörik, 2i ránt rajta egyet, megy tovább, megint megtörik, megint dobás, megy tovább... az 5-nél türelem elfogy és mérgemben földhöz vágtam a végét. Erre mit csinál?! szembe fordul velem és a kb 10 fokos víz, a 3/4-es csövön rámzúdult. Ott álltam, mint egy rakás szerencsétlenség egy mosás+zuhany kombóval és arra gondoltam: ezért a szolgáltatásért került ez ennyibe :)

4 megjegyzés:

  1. azallamenvagyok2009. június 6. 8:06

    ha vizespólóversenyhez 20°C alatti hőmérsékletű folyadékot használsz, akkor sör vagy pezsgő javallott. Azok legalább még csiklandoznak is:)

    VálaszTörlés
  2. a szomszédok pontoztak is? :)

    VálaszTörlés
  3. Eléggé fel voltam öltözve, úgyhogy legfeljebb csak a helyzetkomikumot:)

    VálaszTörlés

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."