2009. június 9., kedd

Nehéz kérdés


Tépelődöm, aztán megnyugszom. Megint tépelődöm aztán megint megnyugszom. Hol ez, hol az tart hosszabb ideig. Anyámék is átélték ezt? Ők is aggódtak? Kár, hogy már nem tudom tőle megkérdezni:( Pedig szeretném, adjon tanácsot, hogy is kellene ezt csinálnom? Egyáltalán kell-e csinálnom bármit is? Elég a példamutatás, vagy szájbarágósan mondjam el, részletesen? Nem mondhatom meg, hogy ezt így kell csinálni, mert senki módszere sem üdvözítő. Az irányvonalakat már megadtuk, de képes lesz-e az adott szituban dönteni? jókor igent, vagy nemet mondani? Vagy hagyjam, mert okos és tudni fogja mi a jó neki. De biztos az a jó amit adott pillanatban annak érez? Meg tudom védeni egy csalódástól, egy szívfájdalomtól? Szeretném nagyon, de ez hozzátartozik a felnőttéváláshoz. Tudja, hogy hozzánk bármikor fordulhat. Tudja? Én bármikor fordulhattam az anyámhoz, mert mi nem voltunk egy ölelkezős, puszilkodós család és nekem szerintem sosem mondta egyik szülőm se: szeretlek, de nem is hiányzott. A megadott háttér az amitől olyan biztos voltam a családi kapcsolataim erősségében. A gyerekem érzi ezt? Remélem. Beszélnem kell vele, mindenféléről, olyasmiről is amihez eddig fiatalnak gondoltam.

A lányom talákozott egy fiúval...

9 megjegyzés:

  1. hát ja:)az apja is ezt mondta;)

    VálaszTörlés
  2. ő hogy áll hozzá? szerintem, ha nincs meg benne a "jaj, mit szól az anyám" gondolat, akkor tuti jól fogja viselni, mert akkor önmagáért éli meg, nem a játszandó szerep miatt. mondom én, a férfi... :D

    VálaszTörlés
  3. jó ég hold, szerepekben éljük meg az életünket, te is tudod, beszéltünk már róla:)
    tegnap én neteztem, ő ledőlt mellém az ágyra és ott sugdosott el dolgokat és annyira tetszett, amiért ilyen:D

    VálaszTörlés
  4. jóvanna, irigykedek. :)

    VálaszTörlés
  5. és mit irígyelsz? azt, hogy ő most kezd ismerkedni azzal, amiről mi már mindent tudunk? :)

    VálaszTörlés
  6. azt, hogy van ilyened.

    VálaszTörlés
  7. azallamenvagyok2009. június 11. 8:35

    16? :)) hű:)))

    VálaszTörlés
  8. azallam: aki korán kezdi...:)

    VálaszTörlés

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."