2009. július 30., csütörtök

Úgy segítenék...

Neki, aki a húgom. Édes csaj, csinos, kedves, vicces, házias és nem mellesleg olyan cicijei vannak, hogy aki nem ismeri arra gyanakszik, mű. De nem az :)Neki sem volt könnyű sorsa soha, már ami a férfiakat illeti. Az a típus, aki vonza a marhákat, és még beléjük is szeret. Most összejött egy nagyon rendesnek látszó sráccal. A gond az, hogy az évek alatt sikerült elég vastag páncélt növesztenie és most nem tudja ennek a rendes srácnak megadni azt amit várna tőle: a szerelmet.Két hónapja ismerik egymást de a fiú már mindent akar, házasságot, gyereket. A tesóm meg nem egy kispályás csaj, megmondta őszintén, hogy ő még nem tudja... Erről beszéltünk:
Sz:szerinted?
14:18 én: szerintem elég határozott csaj vagy
úgysem tudnál egyenlőre mást mondani neki
csak hogy jó vele, ha nincs ott hiányzik
sokat jelent neked
14:19 jó ég!! ez tisztára úgy hangzik, mint amit a pasik szoktak mondani :)
kevés neki amit adni tudsz
Sz: lehet,hogy látens pasik vagyunk?:)
én: na ez megint milyen már
JA
Szóval ezeket a közhelyeket sikerült elpuffogtatni segítség gyanánt. Nem vagyok normális :) És ő sem. Mondjuk azon tényleg csodálkoztam, hogy ebbe a szituba került. Belőle nagyon jó anya lenne, és mindig olyan peches volt a fiúkkal. Most meg jönne egy aki odavan érte, de ő még nem szerette meg. Szerintem fél, és akkor még ott vannak az anyagi dolgok is ami miatt rengeteget rágódik. Minden esetre a fiú értékelhette volna az őszinteségét és azt, hogy nem egy lotyóval hozta össze a sors, aki mindenáron elvetené és eltartatná magát vele. Én drukkolok nekik. A srácnak, hogy legyen elég türelme, a tesómnak pedig, hogy nyíljon meg és szeressen, engedje, hogy szeressék...

1 megjegyzés:

  1. Dehát segítettél!!!!! (egyébként tök jó volt olvasni,milyen tökéletes vagyok :)))))
    Csókollak! Szatti
    u.i.: nem is tudtam,hogy Te...és itt!...nahát!

    VálaszTörlés

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."