2009. július 10., péntek

Tisztelet

Minden elismerésem annak, aki olyan módon tudja megörökíteni a pillanatot, ahogy látja, vagy ahogy látni szeretné.

Tegnap bóklásztam a kreatív blogok között, és hihetetlenül sok szépen kidolgozott blogfelületet találtam. Szép színek, igényes képek, tökéletes összhang a mondanivaló és a tartalom között. Jó kézügyességem van, mindig próbáltam alkotni valamit, de nem voltam olyan tehetséges, hogy ez olyan szintre emelkedjen, ami említésre méltó. Maradok tehát amatőr és lelkes csodálója más munkáinak:)

A héten szétvagdostam egy csomó régi farmert, tegnap vettem karabínereket és félkarikákat. Elhatároztam ugyanis, hogy nekem kell valamilyen táska a biciklimre. Nézegettem boltokban, a neten, de vagy árban, vagy színben nem volt megfelelő. Így az újrahasznosítás jegyében ezekből a farmerdarabokból csinálok táskát, majd meglátjuk hogy boldogulok vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."