2009. július 29., szerda

Tekergetés:)

A lányom szólt: - Anya, már megint tekergetsz! - Én részemről : vigyor, mármint egymásra vigyorogtunk. Hosszú lett a hajam, elég hosszú ahhoz, hogy elkezdjem tekergetni. Fiatalabb koromban állandóan tekergettem, főleg ha elgondolkoztam, aztán évekig rövidre vágattam. Idén egyszer azt mondta a tesóm: - Figyi, én ezt most nem vágom le, ne legyen már olyan "pistikefejed" - mondta ő, aki nálam is tüskefejűbb:) Így meghagytuk és mivel "vízben áll" - ahogy a férjem szokta mondani - elég gyorsan lenőtt a nyakamba és felkunkorodott, mivel van benne egy kis természetes hullám. Ezt nem nevezném annyira rossz szokásnak, még mindig jobb, mintha a körmöm rágnám...

9 megjegyzés:

  1. Amíg hosszú hajam volt, én is tekergettem. Főleg vizsgaidőszakban, tanulás közben... :-)

    VálaszTörlés
  2. Nem is tudtam, hogy a fiúk is tekergetnek :)

    VálaszTörlés
  3. Én sem! Nekem is csak úgy szóltak... :-)

    VálaszTörlés
  4. És most akkor megnöveszted?-Bogi

    VálaszTörlés
  5. én tekergettem a sajátom, aztán másokét. most is szeretem tekerni. :D megnyugtat.
    ja, női becenevet is kaptam a hajam miatt.

    VálaszTörlés
  6. Bogi: mondjuk úgy, hagyom nőni. amúgy sokak szerint a rövid jobban áll.
    Hold: gondolom nem mondod el milyet? :)

    VálaszTörlés
  7. Én is növesztem, de szerintem ez egy olyan kibaszás az élettől, mint mondjuk az, hogy nem dönthetjük el fiúk legyünk e vagy lányok, vagy hogy mi legyen a nevünk. Mér' nem csettintésre lesz seggigérő hajam ?:)

    VálaszTörlés
  8. nekem meg lehetne csettintésre 60-as derékbőségem :)

    VálaszTörlés

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."