2009. július 23., csütörtök

Kis titok



Tényleg kicsi:), mármint a titok. Az én kedvenc hősöm, Ő: Vin Diesel. Titkolt rajongásom természetesen nem a személyének szól, hanem a szerepeinek. Kislánykorom óta rajongok a mesékért, a fantasyért, jöhet néha thriller, egy kis horror is. Mikor először láttam a 22 éve sötétség-et, azóta ő a kedvencem. Órákig a látottak hatása alatt voltam és meg kellett néznem mégegyszer és mégegyszer... Ő lett az én Han Solo-m, vagy John McClane-em, ő Riddick. Egy magányos hős, egy kemény fickó, aki ha egy szikrányi érzelmet képes kimutatni, az ember képes beleszeretni:) Édi na...A külseje pedig egy illúzió:)

4 megjegyzés:

  1. Valamikor én is nagyon odavoltam érte, de a pasim besértődött, hogy őt képzeltem oda szex közben...szal azóta váltottam:)

    VálaszTörlés
  2. ez jó:) mondjuk erről én sem nagyon beszélek, csak itt:) és kire váltottál?

    VálaszTörlés
  3. Nálam a Gerard Butler a menő mostanség, épp a minap láttam egy filmbemutatót, amiben ő is játszik...majdnem sírtam:)

    VálaszTörlés
  4. helyes pasi, bár inkább az én korosztályom :)

    VálaszTörlés

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."