2010. december 22., szerda

Változások

Amire már nem is számítottam, megtörtént. Visszahívtak és engem választottak. Tehát munkahelyet váltok így az új év kezdetén. Ugyanez a szakma, de teljesen új terület. Új emberek, rengeteg tanulás és remélem továbbfejlődés. Szinte fel sem tudom még fogni :D
Minden este készülődés van, dudorászok, jövök-megyek. A férjem tegnap háromszor kérdezte meg, mit csináljanak ma otthon, mert hála az égnek rajtam kívül mindenki home van:) Kiadtam némi munkát - na nem fognak beleszakadni, de nekem nagy segítség, hogy ezeket az időigényes pakolászásokat megcsinálják. Este valami üvöltözős film ment a TV-ben. Odavackoltam a férjem baljára, azzal a feltett szándékkal, hogy bealszom a hóna alatt, de annyira zavart a film, hogy feladtam és bementem a hálóba, ahol a kicsi verte a gépet rendületlenül, viszont attól én teljesen nyugodtan bealudtam:) Ma ugyanúgy 5-kor keltem mint máskor, de ahogy leszálltam a buszról kerültem egy nagyot és hosszabb úton bandukoltam a munkahelyre. Kellett egy kis idő kollégák és család nélkül, mert emésztenem kell néha és ha már belül zaj van, legalább kívül csend legyen. Szerencsére kevesen járnak már ilyenkor az utcán hajnalban, mert sokan szabin vannak, így nyugodtan lehet lezárt elmével kóborolni, nem megyek neki senkinek.

2 megjegyzés:

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."