2010. december 29., szerda

Nincs kivételezés

Karácsony másnapjára időpontot kapni orvosi vizsgálatra, elég morbid. Kettesben voltunk, úgyhogy elmentem vele. Elég sokat kellett a dokira várni és mikor behívta ott maradtam egyedül, kezemben a kabátjával. Persze aggódtam, mit mond az orvos, le fel mászkáltam a folyosón. Egyszer csak az alattam lévő lépcsőházból elkeseredett női sírás hallatszott fel. Hát, igen. Karácsonykor is diagnosztizálnak rákot, ilyenkor is halnak meg emberek, vágnak ki, le beteg részeket. Még összébb szorult a gyomrom és szívem szerint elrohantam volna. Végre kijött a vizsgálóból. Nem talált a doki semmit, de nem is volt elégedett a vizsgálattal. Mindegy, ezzel az úttal tartoztunk az ördögnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."