2010. december 14., kedd

Hózik

Tegnap óta kitartóan esik. Jobb lett volna, ha Karácsonyra tartogatja a tél a fehér köpönyeget. A mostani hangulatomhoz még nem illik az ünnepélyes díszlet. Délután duplaÉvis randim lesz a megszokott kávézóban. Idén ez az utolsó. Előtte még vennem kell néhány dolgot. Készítettem össze nekik egy-egy kis csomagot, tele édességgel - ne csak én hízzak:)
Tegnap végképp kikopott a legkedvencebb farmerem. 3 évig hűségesen velem tartott mindenhová, munkába, kirándulásra. Hol találok még egy ilyen jó szabásút? 
Ja, ha már köpeny, a Harry Potter-ben nagyon tetszett az animációs rész, mikor a Halál ereklyéinek történetét mesélte el Lovegood a fiataloknak, a füstszerű Halál és a spanyolos árnyjáték szerű rajzok.




Elromlott otthon a mézpumpa, így most megint ragad a mézes üveg körül a tálca. Hétvégén lett volna alkalmam venni, de sajnáltam rá a pénzt.
Este nagyon jó volt a zumba. Nem voltunk sokan és új koreográfiát tanultunk. Megállapítottam, nem vagyunk teljesen reménytelenek, de azért jókat nevettünk magunkon:)
Reggel, mikor kihúztam a kukát eszembe jutott, mennyire hiányzik a kutya, akin ilyenkor mindig át akartam esni és aki szeretett volna fehér lenni és nyakig fürdött a hóban.
A héten vár még rám egy megmérettetés. Agyilag nagyon készülök és próbálom pozitívra hangolni a szitut. Nem félek és nem izgulok. Az esélytelenek nyugalmával vágok neki a dolognak. Van egy kis lelkiismeret furdalásom, mert itt meg hazudnom kellett e miatt, de mivel a jövőmről van szó, bevállaltam és a kollégák is egyetértettek velem. Hát akkor csütörtökön...

2 megjegyzés:

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."