2010. december 9., csütörtök

Ideg

Megnyitom a freemail-emet és látom, az iwiw-en kaptam üzenetet olyantól akivel utoljára munka ügyben beszéltem. Én kis naív úgy gondoltam, biztos valami fontos dologról van szó, gyorsan be is léptem, hát látom, hogy körlevél. Már egy ideje bosszankodom azon, hogy tele a postaládám hülye lánclevelekkel, erre még egy ilyen értelmes csaj is ilyesmit csinál. És azt bírom a legjobban, hogy ugyanattól az embertől, ugyanazt a szemetet megkapom 3-szor, 4-szer. 
Tegnap a facebook-ról tiltottam le egy ismerős bejegyzéseit, mert úgy ontotta a youtube-os videókat, hogy mindenki mást kitakart a képből. Ez is olyan felesleges...

1 megjegyzés:

  1. nálam egyszerű szabály van emailban is. egy alkalom után simán tiltok bárkit a picsába, aztán küldözgessen a spam ládába, amit akar. mikor meg személyesen kérdi, hogy hát megkaptad, láttad mekkkorát hányt? én meg nézek bután és látom, hogy nem bírja felfogni, hogy hogy lehet élni ilyen szarok nélkül, az felér egy orgazmussal. na jó, én geci vagyok. :D
    külön kedvencem még, hogy áhítattal mondja, az annyira jó, azt meg kell nézned! megragadja a karom, meg fogsz szakadni rajta!
    LÁTNOD KELL!
    másnap: na, láttad? sajnálkozó mosoly, sajnos nem tudtam megnyitni. ekkor együttérzően megígéri, hogy elküldi újra, én meg kéjesen várom az újabb alkalmat, hogy hülyét csináljak belőle. általában másodjára letesznek a nevelésemről, de van, aki kitartó és át szeretné adni életének ezt a fontos örömét, és napokig lehet hülyíteni...
    ilyenkor szeretem az embereket.

    VálaszTörlés

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."