2010. december 23., csütörtök

Nehezen

Nem volt kedvem felkelni, nem volt kedvem bejönni. Otthon lenne a helyem, hogy a családommal legyek és nyugodtan készülődjek. Mégis itt vagyok...
Tegnap későig molyoltam, sütiztem és csomagolgattam, fáradt vagyok minden irányból. Ma kicsivel ünnepibb smink van, magassarkú, szép pulcsi. Mégis csak ünnep...
Túl leszek itt ezen és aztán jön amit szeretek és ami fontos. Otthon...

Előre nem tudom megmondani az ünnepek alatt írok-e majd, ezért kívánok mindenkinek boldog karácsonyt és mindenkinek azt amit szeretne - bár azt hallottam ez nem mindig jókívánság:) - vigyázzatok egymásra és magatokra, pihenjetek + minden:)


1 megjegyzés:

  1. Jó régen nem tudtam rendesen netezni, ezért nem reagáltam hamarabb..
    Amikor azt írja, hogy otthon szeretett volna lenni a családjával és készülődni, nem azt akarja írni, h bele akarja b...ni a káposztát a nagyfazékba és órákig rá sem néz, hanem!!! Másnap elkezdtem összeszámolni a fogásokat, ami náluk az ünnepi menü volt. 8-ig jutottam, de lehet, hogy kimaradt belőle valami. Ja!!! És a sütik nem voltak benne!
    Isteni volt minden, kár, hogy már bélcsavarodás-közeli állapotban mentem hozzátok és nem mertem végig zabálni a teljes kínálatot!!!
    Remélem, azóta kipihented magad drága Testvérkém!
    És remélem, jól érzed magad az új munkahelyeden!!
    Puszikállak!!!

    VálaszTörlés

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."