2010. december 13., hétfő

Szombat

Hihetetlenül jó volt:)

Még nem volt 9 óra, mikor a Vajdahunyad Várához értünk. Nagyon szeretem ezt a helyet, mert függetlenül az állandó építkezésektől, maga a vár olyan, mint egy kis ékszerdoboz. Eddig csak az udvaron jártam, de most lehetőségem volt bejutni. A Késműves Céh szombaton tartotta meg a karácsonyi vásárt. A terem ahol berendezkedtek, faltól falig, faragott fa burkolattal van díszítve, a falon festmények, a padlón márvány és padlófűtés van. Megérkezett a tesóm is és miután felmelegedtünk a nyakunkba vettük a várost. Először a Felvonulási térre mentünk. Van ott egy Angyalok Erdeje nevű kiállítás, ahol feldíszített fenyőfák állnak és minden fához tartozik egy alapítvány, vagy egyesület, akik leírták a céljaikat egy táblára és lehet adakozni oly módon, hogy 200 Ft-ért vehetsz kártyát és a kiválasztott alapítvány dobozába dobod. Vagy lehet sms-t küldeni a tetszőleges szervezethez megadott számra. Van felállítva Betlehem és van állatsímogató. Viszont hiába volt már 10 óra, nem volt ott senki aki angyal kártyát tudott volna nekünk adni:(
Elég erősen elkezdett esni a hó, átmentünk a Vörösmarty térre. Nagyonnagyonnagyon tetszett. Nem volt elviselhetetlen embertömeg, de azért hullámokban mégis besűrűsödött néha. Sok volt a külföldi és mikor érkeztek a buszok tumultus támadt. Éhesek voltunk és fáztunk is, de a legtöbb étterem zsúfolásig megtelt. Sikerült elég szerencsétlenül beválasztani végül egy gyorsétterem szerű valamit, mert hideg volt a szék, a kaja és úgy egyáltalán, a WC-ről már nem is beszélve.
Utána viszont megittunk egy-egy pohár forralt bort és attól átmelegedtünk, feldobódtunk és futottunk még egy kört. Tényleg semmi kifogásom nem volt sem a hangulattal, sem a termékekkel kapcsolatban. Szakadó hóesésben, igazi karácsonyi hangulatban mászkáltunk. Vettem néhány szappant, gyertyát, apróságokat.
Délutánra járt az idő, mikor már szerettünk volna fedett helyen lenni és elmentünk az Allee-ba. Mivel este 7-kor beszéltük meg, hogy a férjemmel találkozunk, úgy döntöttünk megnézzük a Harry Potter-t. Mit mondjak? Végig feszültség alatt tartott és, bár mindig tudtam mi következik, mégis szorongtam tőle. Amálnak igaza van, tényleg a holocaustra emlékeztet az egész eljárás, amit a muglik ellen folytatnak. Nekem tetszett, bár aki annyiszor olvasta a könyvet, mint én, feltűnőek az eltérések az írott szöveghez képest.
Kis zavar támadt a filmnézésben, mert egyrészt fél óra reklámmal indult. Akkor már volt egy sansza, hogy 7-re nem érünk haza. Másrészt szólt a férjem, hogy korábban végeztek. Innentől sms-eztünk. Ez nem igazán tett jót a filmélménynek:) ha más csinálta volna azt a nézőtéren amit én, hát biztosan pipa lettem volna, de most én voltam a rendbontó, bár amúgy is elég nagy jövésmenés volt a film alatt. Nem mertem nem válaszolni, mert nem hiányzott a balhé. Így is aggódtunk hazafelé menet, hogy mérges lesz amiért a kocsiban kellett ülnie vagy egy órát.
Persze nem volt nagyobb gond és felmelegítés gyanánt megittunk 2-2 Unicumot. Majd meg lettünk invitálva vacsorázni a Don Pepe-be. Isteni kaja volt!!!
Visszamentünk a lakásba és CSI-on szépen egymásra aludtunk a kanapén:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."