2010. december 9., csütörtök

Gamma

Tegnap este már nem egy, hanem két emberrel jöttem haza az edzőteremből:) Az unokatesóm is eljött táncikálni és mivel egyirányban lakunk, hát együtt indultunk haza. Nagyon szeretett volna dumálni és mindenáron meg akart hívni az útba eső krimóba azzal a felkiáltással, hogy megkívánt egy pohár sört. Nálam nem volt pénz, így nem szívesen fogadtam volna el az ajánlatot, különben is olyan csapzottan nem ültem volna be sehová. Mondtam neki, jöjjön el hozzánk és igyuk meg azt a sört otthon. Hála legyen annak, aki ily módon is kifejezi a háláját a szerelőnek és némi italt visz borravalóként a műhelybe, ezért volt sör a háznál. Úgyhogy az este nem túl előkelő módon, de annál kellemesebben, sörözéssel végződött.
Olyan jó, hogy találkoztunk, mert a jövő héten megy ki Ausztriába dolgozni és ki tudja mikor beszélünk újra. Remélem megtalálja a számítását, mindazt ami itt hiányzott neki. Új arcokat, új élményeket, önállóságot az élete felett és hát némi pénzt természetesen, mert mi másért vállalná egy fiatal nő a gályát külföldön. Itthon ugyanannyi mukáért 60 e Ft-ot vitt csak haza, itt meg 270-et. Nem mindegy. Rendes bejelentett munka és egyenlőre 6 hónap, aztán majd meglátja. Elég jól beszél németül és talpraesett. Minden jót kívántam neki:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."