2010. december 28., kedd

A pezsgő miatt

Mint a tavaszi ámokfutás, mikor azállam rámírt, hogy mi a fene bajom van....
Karácsony előtt vettem néhány dolgot, többek között pezsgőt, szárazat, mert azt csak én iszom. Ma itt volt az ideje. Az új munkahely, ahol dilettánsok dolgoznak, többet tudok a szakmáról, mint azok, akik nagy kegyesen felvettek. A régi munkahely, ahol még megszívatnak ahol csak tudnak... én meg hagyom. Egy kicsit innom kellet és most kéne csinálni valami őrültséget, bár valószínű szex lesz a vége:D Aki nem akarja tudni az ugorjon, legfeljebb később kitörlöm a posztot.

Több filmet is láttam az ünnepek alatt. A Jézuska hozott egy csomó DVD-t. A pillanat ahol döntessz, a pillanat ahol fáj, a pillanat mikor kiderül... egy csomó lehetőség...
bár lenne most egy fél órám mikor kibőghetem magam, de csak 10 percem van, míg a férjem megfürdik, aztán megyek én is, talán egy kis hideg víz észhez térít. A spiccesség csak egy illúzió, bár felerősíti az érzelmeket. Már tudom, nem véletlenül vettem meg azt a pezsgőt. Célom volt vele... ez az állapot... hogy érezzem... ezt az egészet, viszont nem vagyok részeg, mert kijavítom a hibákat. 
Nem tudom az új helyről hogy tudok majd írni. Kitalálok valamit...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."