2009. november 4., szerda

Zűr

Mikor öt napon belül találkozom vérző fejjel, szájsebésszel és összehányt WC-vel, valahogy elhagy a humorérzékem. Viszont mikor a főnököm - aki férfi - úgy kezd hisztizni, mint egy túlhevült ventillátor, már inkább csak legyinteni tudok az egészre. El vagyok fáradva, ez az igazság. Nyugalmat akarok! A főnököm ezen is kiakadt, mert kértem két nap szabit a jövőhétre. De mivel kötöttem az ebet a karóhoz nem tudott mit tenni. A családommal közöltem, hogy ne merjen senki beteg lenni, vagy bármilyen más különprogrammal itthon maradni, mert annak rossz vége lesz. Úgy látom, sikerült annyira zord arckifejezést ölteni, hogy nem firtatták. Csak egy kis nyugit szeretnék.

Megállapítottam, hogy míg a gyerekek kicsik voltak jobban bírtam ezt a hányós ügyet. Most elzavartam a gyereket fürödni, én pedig elkezdtem a közlekedő frissen festett falától a WC kagylóig takarítani a nyomokat, volt egy sansza, hogy én is kidobom a taccsot hajnali 2-kor:)

Megúsztam:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."