2009. november 27., péntek

Rövid összefoglaló

Eltünt a kutyánk. Elszökött. Nagyon el vagyunk kutyátlanodva:( Hiányzik a lökött kis vakarcs Mickey kutya - aki arról a bizonyos egérről kapta a nevét. Remélem jól van és azt is, hogy hazatalál hozzánk.

Névnapoztunk a héten. Sok klassz kis ajándékokat kaptam, mindnek nagyon örültem. Szerda este főztem spagettit (1 kg) +sajtszósz a gyerekeknek, +fokhagymás, tejszínes, spenótszósz nekünk. Előtte kevés szilvapálinka, közben száraz fehérbor, utána zserbó és csoki. Isteni volt. A húgomtól tökéletesen testreszabott ajándékokat kaptam - az egyiket saját kezűleg készítette. Bár elszerénykedte a dolgot, de annak örültem a legjobban:)

Most meg elkapott valami nyavalya, megfáztam. Torokfájás, bedugult orr+minden. Ennyi népi gyógyászati receptet ritkán hallottam, mint itt. Mindenkinek megvan a saját jólbevált módszere a kúrálásra és csakis az használ bizony! Már hallani sem bírom.

Este megyünk a nagyszüleimhez, mama is Katalin. Majd csak messziről puszilkodunk, mert nem akarom megfertőzni őket, főleg tatát, akinek az egészsége így is gyenge lábakon áll. Feltéve, hogy kibírom még a mai napot talpon.

3 megjegyzés:

  1. Én is remélem, hogy hazatalál Fiki!!!!
    Egészségetekre a szilvapálinkát :))))

    VálaszTörlés
  2. Jaaaa!!!!! És a legfontosabb!!! Gyógyulj meg
    gyorsan!!! Puszika

    VálaszTörlés

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."