2009. november 6., péntek

H1N1


Tegnap este megszólalt a telefon, a tesóm volt. Az ő kisfia már hazavitte a papírt amin a szülőnek nyilatkoznia kell, hogy beoltatja-e a gyereket. Tanácsot kért tőlem. Mivel én több információhoz jutok a net révén, azt gondolta jobban képben vagyok. Felvilágosítottam, hogy eléggé téved. Valóban nyomonkövettem és sokmindent elolvastam ezzel kapcsolatban, de konkrét infó sehol sincs. Sokan kiállnak a saját véleményük mellett, de még az orvosok sem vállalják a felelősséget azért, ha konkrét tanácsot adnak. Rábízzák a köznép józan eszére, aztán kivárják mi lesz és bárhogy is alakul ezt fogják mondani: látják, igazunk volt.

Nem látom veszélyesebbnek ezt a vírust, mint akár a "rendes" influenzát, akár a tüszős mandulagyulladásért felelőset - amit minden évben egyszer elkapok:( és piszok beteg vagyok tőle 2 hétig. Ebből konkrétan egy hét fekvés, mivel a láztól mozdulni sem tudok. Amúgy minden beadandó oltást magkaptunk és beadadtunk a gyerekeknek is. Bár ők még voltak bárányhimlősek is és ha akkor lett volna lehetőség a megelőzésre, nem tudom hogy döntöttem volna. Szegény anyu minden évben megkapta az infuenza elleni védőoltást és minden évben beteg is lett tőle. Volt, hogy kétszer. Először mikor megkapta, utána meg tavasszal, mikor mégis megfertőződött.

Szóval mindenki úgy dönt ahogy akar, mi egyenlőre nem oltatunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."