2009. november 10., kedd

Helyzet


Összeesküvés elméletet gyártottam (ÉN!!). A politikusok csinálják az időjárást. Ők rendelték ezt az okádék, ködös időt, mikor még a levegő is nedves és amiben gyorsan terjed az infuenza:(

Más. Karácsonykor nálunk mindenki szeret ajándékot kapni, csak az ezzel járó hercehurcát utálják. Ezért én vagyok az, aki gondoskodik arról, hogy a legutolsó masniig minden legyen itthon akkor is ha soron kívül kell elmennünk valahová, vagy a gyereknek jut eszébe, hogy adna valami apróságot a barátnőjének, vagy anyósomnak elfogy a csomagoló papírja.
Tehát tegnap a szabadságom első napját lődörgésre szántam. Volt(!) egy csomó félretett utalványom, hát a nyakára léptem. Egy zsák pénzt elköltöttem "nélkülözhetetlen" apróságokra. Volt időm, egyedül voltam és mégis... ez annyira jellemző rám: Mindent kaptam amiért mentem és képes voltam egy óra alatt végezni a szupermarketben. Egy óra alatt telepakoltam a kocsit, fizettem és pont egy órát vártam a férjemre, aki 4-kor végzett a munkahelyén. Ő persze szemrehányást tett, hogy miért nem szóltam neki, elszaladt volna értem. Várhattam volna a kocsiban is, de elkezdtem figyelni az embereket és jót szórakoztam:)

Fontos megállapítást is tettem ám: minden vastagbuxás cigányember mögött, legalább két jóseggű cigánylány tipeg tűsarkúban.

Voltak aranyos kis sztorik is pl: kis szöszi bébi fut az apja után - Apaaa tegyél föl! - Az apja felemeli a bevásárlókocsiba. - Nem oda!! - visítja a kicsi. - A nyakadba.
Van esze:)

Elvoltam... csak közben szerettem volna itthon is lenni, hogy varrhassak, vasalhassak, csipkézhessek ésésés... tudjátok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."