2009. november 23., hétfő

Buli


Szombaton volt szerencsém végigasszisztálni egy 12 évesek által rendezett "gyerekzsúrt". Nálunk volt a buli. Nem kerítettünk neki nagy feneket, volt mindenféle üdítő, tea, többféle süti, gyümölcssaláta és szendvicsek. Nem tudtam eldönteni menjek-e vagy maradjak otthon. Végül inkább maradtam és behúzódtam a szobánkba netezni. Megfogadtam, hogy csak akkor megyek ki, ha üvegcsörömpölést hallok.
A nagyobb lányommal együtt 15-en voltak. Mindenki hozott ajándékot - mégiscsak névnapi buli - és jól elvoltak. Játszottak, táncoltak, DVD-ztek. A vége felé egyszer összevesztek, a lányom kezéből elkezdtek kicsúszni a dolgok, na akkor kimentem. El is csodálkoztak azon, hogy otthon vagyok, mondjuk mindegyik ismer. Közöltem velük, hogy aki menni akar menjen, aki maradni akar maradjon, de ne rohangáljanak el, utána meg vissza. Vendégségben nem veszekszünk,és férjenek meg egymás mellett. Erre lehiggadtak én meg újra eltüntem. A zajszint meglehetősen magas volt, a férjem szerencsére nem volt otthon, mikor hazaért, ment ki dolgozni, úgyhogy csak tompa zsivajt hallott.
Rendes gyerekek ezek. Osztálytársak mind, nagyon különböző, de rendes családokból. Csak a lányomnak jobban kellett volna figyelni arra, hogy akik az iskolában nem jönnek ki egymássak, azok "civilben" sem lesznek jóban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."