2011. március 21., hétfő

Tömény


Biztosan ismeri mindenki azt az élményt, mikor sokféle illatot kipróbál egymás után és rövid idő múlva már nem tudja megkülönböztetni, felfogni, mit is szaglászik éppen, illetve, hogy tetszik-e neki ami az orra előtt van. Így voltam ezzel a Pesti kirándulással. Annyi jó élmény ért, de félek, sokszor már elfáradt az agyam és túltelítődtem. Szeretem a fővárost, bár lehet, ha mindennapi nyomoromat ott kellene megélnem másképp látnám. De mivel csak kirándulási céllal szoktam ott járni, élveztem minden percét. A hideg és az eső meghiúsította a szabadtéri program ötleteinket, de azért nem unatkoztunk. Mivel egyedül is eltájékozódom a belvárosban, kisebb parával, de voltam olyan bátor és magam is elindultam kóborolni. Annyira klassz volt, hogy remélem lesz még ilyen alkalmam, lesz időm, hogy megtegyem.
Ahová már régen el szerettem volna menni, az a WAMP. Vasárnap tesómmal kimentünk a Millenárisra és megnéztük a tervezők és kézművesek munkáit. Jó volt személyesen is látni azokat a dolgokat, amiket eddig csak a blogok felületén nézegettem. Rengetegen voltak, volt olyan stand, ahová csak többedik próbálkozásra tudtunk közel menni. Remélem jó forgalma volt az eladóknak, mert szuper dolgokat láttunk és vásároltunk is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."