2011. március 14., hétfő

Hosszú, hosszú...

...hétvége. Ránk fért azt hiszem. Persze mindenféle dolgunk van, de a tudat, hogy egész héten szabin leszünk, valahogy feldob. Reggel azon vigyorogtam, hogy ezt az időt biztosan az apám rendelte, mert tegnap este kiírta a fb-ra, hogy nem lájkolja a kerti munkát. A ma reggeli eső pont arra volt elég, hogy ne kelljen a kertbe menni:) Most viszont száz ágra süt a nap. Begyúrtam egy csomó mézest, szabásmintát szeretnék másolni, be kellene festeni a hajam, vasalni valóm is van, újra blogos játékba kezdtem, szóval van mit csinálni.
Ma anyósom főzött, pontosabban sütött, pizzát. Jól bekajáltunk. A férjem 1000-rel készül a FeHoVa-ra - én meg a csavargásra. Van pár bolt ahová régóta el szeretnék menni, és most lesz időm egyedül barangolni. Messzire nem kóválygok el, nem szeretnék eltévedni, de szerencsére elég közel vannak ezek az üzletek egymáshoz, és az útvonal sem teljesen ismeretlen, így remélem minden jól megy majd. Szóval pihenés lesz és nem munkára gondolás. Jó kis tesós beszélgetés, sok sétálás:) Szerdán még elviszem a kicsit az okmányirodába, személyigazolványt és lakcímkártyát csináltatunk, mert Aggtelekre mennek kirándulni és Szlovák részre is át akarnak menni, ezért jobbnak láttam, ha ez is megvan. Aztán szerdán délután indulunk is, mert a standon pakolni kell. Jó sokáig vendégeskedünk a tesóméknál, de biztosan jól megleszünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."