2010. augusztus 7., szombat

Szabi

A jövő héten kikapcsolódással és feltöltődéssel töltöm azt az öt(5) szabadságos napot, amit állásom kockáztatásával kitapostam a főnökömből. Tehát nem leszek. Ki tudja magát pihenni egy ember egy folyamatosan átdolgozott 7 hónap után ennyi idő alatt? Kénytelen leszek. De legalább együtt leszünk. Fáradt vagyok. Estére meghívtuk őseinket egy kis vacsorára. Most kellene aludnom egy kicsit, különben 8 óra magasságában le fogom fejelni az asztalt, főleg, ha iszok is valamit.
Délelőtt vasaltam és megfőztem egy nagy adag rakott krumplit. Megy a mosógép. Holnap pakolok majd, bár arra nekem elég egy óra. A nagyobbik holnap délutánig a haverjaival nyaral, a kicsi tegnap jött haza, ma már barátnőzik, a férjem füvet nyír, én pedig az előbb álltam fel a varrógép mellől - apunak fel kellett hajtani a nadrágját. Ilyen programjaink vannak.
Mindjárt vége a nyárnak, az őszünk zsúfolt lesz. Kiállítás, vásár, blogtali:) De, úgy szép az élet, ha zajlik. Abban nem lesz hiba. Majd jövök...

2 megjegyzés:

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."