2010. augusztus 26., csütörtök

Aug.25.

A férjem szülinapja, aki tegnap töltötte a 37-et. Mikor hazaértem már szerettem volna odaadni neki az ajándékot, de nem akart munkásruhában ünnepelni, így még várnom kellett. Nagyon foghíjas a család, így a szokásos bulit el(hó)napoltuk. A kicsi táborban, anyósomék nyaralnak, a tesómék dolgoznak, sógoromék Görögben, úgyhogy várunk egy kicsit. 
Még egyszál törölközőben volt, mikor megrohamoztuk, pótolandó az egyébként nyüzsgő családot. A nagyobb és a barátja egy üveg bort vett, rajta egyedi címke:) én pedig egy kerámikussal névtáblát csináltattam neki, hogy vásárban, vagy kiállításon legyen mit kitenni az asztalra. Könnyen olvasható és nem túl fényes, így legalább nem kell az érdeklődőknek a névjegyet bogarászni. A tortát nagyon hiányoltam, de majd azt is bepótoljuk.
Apu tegnap hozott Tállyáról bort és pálinkát. A szülinap örömére kóstolgattunk és megemlegettük kedvenc borászunkat, akihez szeretnénk még az ősszel elmenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."