2010. augusztus 16., hétfő

Akartam

Szóval, akartam még részletezni az élményinket, de inkább elraktároztam magamban:) Ez volt az első olyan pihenés, mikor nem kellett főznöm. Olyan jól jöttünk ki a csekkből, hogy mindenre futotta. Tényleg igazi pihenés volt, szavam sem lehet. Sokat csipkéztem, amitől megfájdult a derekam, a végén még hason fekve is kipróbáltam. Bejött:) 
Mindig nyűgös vagyok indulás előtt. Sajnálom otthagyni a helyet, a nyugalmat és megrémít a hétköznapokba való visszatérés. A férjem még mindig nem szokta meg, hogy ilyenkor szótlan vagyok. Most is kérdezgette: - De látom, hogy valami bajod van? - Csak a szokásos. - válaszoltam és láttam rajta, hogy nem érti. Pedig mindig ugyanezeket a "tüneteket" produkálom. Mindegy...
Hétvégén is varrtam+minden. A mosógépünk a szerelőnél van, tehát az összes holmink - amit hazahoztunk - ott vár a sorára a szennyestartóban. Szombaton csak egy kis lecsót főztem. Vasárnap még azt sem. Ettünk egész héten eleget.
A lányom elhagyta a gyűrűt amit a barátjától kapott, a Balcsiban. Volt sírás... a srác még csak azt tudja, hogy nem találja.

1 megjegyzés:

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."