2010. augusztus 27., péntek

Blogtali

Nem kicsit izgulok:) Még sosem voltam blogtalálkozón. A kreatívosok szervezik és mindenki nagyon készül. Személyesen megismerni olyanokat, akikkel eddig többé kevésbé tartottam a kapcsolatot, akiknek kommenteltem a blogjukat és csodáltam a munkáikat, izgalmas. Volt egy csomó kérdésem és máig vacilláltam feltegyem-e a legközelebbi ismerősöknek, de valaki megelőzött, akinek hasonló problémái voltak, így tőle mindent megtudtam. Leszünk vagy 100-an, kapunk névtáblát és vinni kell apróságokat a saját munkáinkból. Csupa érdekes ember lesz ott és 100% női szakasz:) Még van két délután, hogy dolgozhassak, mert több mindenben is benne vagyok és olyan kevés időm van. Így hát szombaton Pesten leszek és délutánra a férjemmel szerveztünk közös programot ha már ott vagyunk, mert nincs helyem itthon a varrós cuccaimnak és nagy szükségem lenne ágy alatti tárolóra. Az IKEA-ban néztünk ki dobozt és azt akarjuk megvenni. Remélem minden jól sikerül majd...

3 megjegyzés:

  1. Ez jól hangzik!
    Kíváncsi vagyok a sok-sok betű után milyennek találod majd őket a való életben!? :-)
    Jó szórakozást!

    VálaszTörlés
  2. Sok sikert az ismerkedéshez!
    Kalocsára nem terveztek menni Paprika napokra?
    http://www.kalokultura.hu/paprikanapok/

    VálaszTörlés
  3. köszi:)

    Oda sajnos nem megyünk. Előttünk a Nemzetközi késkiállítás és vásár. Rengeteg munka és készülés a férjemnek. Ha belegondolok, hogy az is itt van mindgyárt...

    VálaszTörlés

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."