2010. június 29., kedd

Mértek

Pénteken megmérték az én kis szervezetem antioxidáns szintjét. Nem akartam részt venni ebben, de a hölgy eléggé határozottan invitált, hát nem ellenkeztem. Az értékhatár 0 és 50000 között mozoghatott.  A kis kütyüre rá kellett tenni a tenyerem és a műszer mért, elemzett és kidobta az eredményt. 13000, az enyém lett a legrosszabb. Szóval tényleg majdnem a halálomon vagyok:)
Ahogy kihúzta a lábát innen, a többiekből kitört a nevetés, hogy ennyi erővel tenyérjóslást is csináltathattunk volna. Ennek egy előnye volt, nem kellett fizetni érte.

3 megjegyzés:

  1. azt mondta a bige, hogy az antitoxidáns szint a stressz szintet is jellemzi?
    több zöldség, több nyugalom. :)

    VálaszTörlés
  2. mondta. tudom is, érzem is csak most nincs más. érdekes, hogy a többiek egyáltalán nem látják rajtam, vagy csak többet dühöngenek? azért sem hittek az elemzésnek:)

    VálaszTörlés
  3. Ő is biztos hittérítő volt! :-)
    Nekem ezerötér' akarták megmérni tavaly ősszel de nem hagytam magam. Há' ez van. Hitetlen egy lélek vagyok...

    VálaszTörlés

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."