2010. június 22., kedd

Emlékezet

Hogy mire fognak emlékezni belőlem? Valószínű a legidegesítőbb tulajdonságaimra:) Arra, hogy képes vagyok 100x elolvasni ugyanazt a könyvet és megnézni ugyanazt a filmet. Hogy gyakran "leöregezem" magam. Hajlamos vagyok mindenkivel anyáskodó lenni. Ha megsértődöm befordulok és nem beszélek. Utálom, ha többször el kell mondanom ugyanazt a dolgot valakinek. Megemlegetnek a kávé-kóla-csoki mániámról és hogy néha hülyén párosítom a színeket. Magamnak való vagyok. Emlékezetes lesz, hogy minden hülye zenét képes vagyok meghallgatni és ha elkezdek nézni egy sorozatot, akkor következetesen ragaszkodom hozzá.

És sűrűn rácsodálkozom olyasmire, ami másnak fel sem tűnik:)

5 megjegyzés:

  1. Nahát, vannak közös tulajdonságaink! :)
    Egy-egy filmet én is milliószor megnézek, sétődős vagyok, utálom többször ugyanazt elmondani...

    "És sűrűn rácsodálkozom olyasmire, ami másnak fel sem tűnik." :)

    VálaszTörlés
  2. Ezt én látatlanban is gondoltam, nem véletlenül olvasom azokat, akik itt oldalt láthatóak:) egy kicsi közös mindannyiónkban van.

    VálaszTörlés
  3. Hogy Te miken gondolkozol Tesóm....

    VálaszTörlés
  4. ez most olyan volt, barátném, mint valami kedves nekrológ. kicsit beparáztam.

    VálaszTörlés
  5. nem, nem készülök halni:) bár a bloggal kapcsolatban már végrendelkeztem. letétben van a férjemnél, persze csak szóban.

    VálaszTörlés

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."