2010. április 1., csütörtök

Érdekes

A két véglet, ami között kalandozok a blogok olvasása során.
Az egyik széle a blogóceánnak az elvontútkeresősérzelmilabirintusos:) Szerencsére van belőlük pár és jó hasonló problémákról, különféle megoldásokról és valódi érzelmekről olvasni. A másik oldal a szexis, mondhatni pajzán blogokból álló rész. Jó társaság, megy a hülyeség, bár valamilyen szinten ők is útkeresők, csak teljesen materialista módon közelítenek a témához.
A középúton ott vannak az énblogok, a gyerekes és a kreatívos szakasz. Jó, hogy mindenfélét olvashatok és jó, hogy mindenki megtalálja azt a helyet, ahol olyan téma és társaság van amivel azonosulni tud. Nekem nem probléma bármelyik témáról is olvasni, az már egy más tészta, hogy mihez szólok hozzá. Akkor a legkönnyebb visszatartanom magam, ha látom, hogy az én véleményem tök felesleges:)

4 megjegyzés:

  1. Szóval, én egy gyerekesen kreatív, vagy kreatívan gyerekes blogger vagyok. :D

    VálaszTörlés
  2. egy kicsit felületes voltam, de nem az volt a cél, hogy mélyenszántó elemzés címén fogalmazást írjak:) Nem hinném, hogy gyerekes vagy, de kreatív igen:)maradjunk az én-blognál.
    igazából még egy csomó féle lehet: politikai, divat, zöld és még vagy 1000 féle.
    Csak a két végletet akartam hangsúlyozni: a teljes lelkizésen alapuló, szinte áhítatos és a másik az abszolut materialista, csak a szexre alapozó blogot. Arra azért kíváncsi lennék elolvassák-e egymást, ha véletlenül rátévednek a másik oldalára?

    VálaszTörlés
  3. Nem tudom, melyik blogger kit olvashat, de szerintem, aki valamilyen kategóriában ír, ugyanazt olvassa is (pl. aki politikai blogot vezet, az mások politikáról szóló posztjaiba is belepillant, esetleg más politikai blogokat rendszeresen követ).

    Ha a blog.hu címlapon járok, olykor rákattintok olyan blogokra, melyeket nem olvasok rendszeresen, csupán az éppen aktuális poszt felkeltette az érdeklődésemet.
    Egyetlen kategóriát kerülök: politika.
    A legjellemzőbb pedig az énblogok szemezgetése.

    VálaszTörlés
  4. A politika nálam a vastagbőr, bár ha nagyon cincálgatják egymást, akkor a kommenteket nem olvasom. Szeretem még a filmes, zenés témákat is:)

    VálaszTörlés

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."