2010. április 28., szerda

Csajos dolgok


Tavaly nyáron olvastam először a cukorgyantáról. Mindenképpen ki akartam próbálni. Nagyon rossz bőröm van, fehér és érzékeny, ezért én megrögzött epilátor fun vagyok. Az ötlet viszont felvillanyozott, mert azt olvastam róla, hogy nem irritálja a bőrt, könnyű használni és környezetbarát. Találtam többféle receptet és az egyik alapján megcsináltam. Nekem nem igazán jött be, ugyanúgy belilultam tőle, mint a rendes gyantától, viszont a lányom rákattant a dologra és elkezdett vele kísérletezni. Nem tudom mennyi cukrot használt el, de sikerült profi módon kitapasztalnia a készítését és a használatát is. Volt ideje a nyári szünet alatt és tökélyre fejlesztette a technikát. Mindez arról jutott eszembe, hogy tegnap bementem a fürdőszobába és ott találtam a két csajt, nagy gyantabuli kellős közepén. Olyan cukik voltak, ahogy magukat és egymást szórakoztatták közben, mert azért nem fájdalommentes a dolog. Kicsit ragacsos és macerás az egész, de ha a lányoknak bevált, akkor meg fog nálunk maradni ez a módszer, annak ellenére, hogy a nagyobbnak van saját, hiperszuper, zuhany alatt is használható epilátora.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."