2010. április 6., kedd

Húsvét vasárnap

Nagyon jól sikerült. A pesti tesóméknál voltunk. Megünnepeltük a Húsvétot és az összeköltözésüket, volt közös evészet és egy klassz kirándulás. Elmentünk a Kopaszi-gáthoz. Kicsit modern és vonalzóval rajzolt, de kulturált és szemnek is kellemes hely. A férjemmel séta címén otthagytuk a többieket, mert az andalgás nekünk nehezen megy. Átérve a túlpartra, leültünk egy padra. A férjem az ölembe hajtotta a fejét, el is aludt néhány percre, én pedig néztem a vizet, a sétáló embereket és a gyerekeket, ahogy élvezték a futkározást. Családom többi tagja beért minket, előkerült a pléd és a fényképezőgépek. Rólam is sikerült jó képet csinálni, nem látszik rajta az arcom:) A fiúk kacsáztak, mi beszélgettünk. Éreztük a sürgetést a levegőben, apu barátnőjének nem volt kedve sétálni, ezért kint dekkoltak a kocsiban. Állandóan figyelmeztetnem kell magam, hogy lehet véleményem, de semmi közöm hozzá. Nem nekem kell vele együtt élni és ha apunak ez jó, akkor ne szóljunk bele. Ennek ellenére bolyongtunk vagy 3 órát, jól kiszellőztünk, bár az isteni ebéd után meg nem éheztünk újra, visszaérve a lakásba a kávé jól esett.
Hétfőn pedig csináltuk a nagy semmit. TV, alvás, kaja, alvás, olvasás és sims egész délután. Muszály volt visszaszedni a vasárnap legyalogolt kalóriákat:)

4 megjegyzés:

  1. Szép hely! Én ősszel voltam ott utoljára :-)

    VálaszTörlés
  2. ez az egész jól hangzott:) a hétfői pihinél meg nincs is jobb

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó volt, hogy eljöttetek!!!
    Imádtam és örülök, hogy Ti is jól éreztétek magatokat!!!
    Szatti

    VálaszTörlés
  4. köszi mindent innen is:) egy jó darabig majd ebből a feltöltődésből éldegélek:) puszi neked!

    VálaszTörlés

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."