2010. április 12., hétfő

Vígasztalódj


6 megjegyzés:

  1. áááááááááá...
    percről percre változó hangulat, de egy kis rock: Nickelback, Tankcsapda helyrerendezték a fejem:)

    Néha elfelejtetam milyen szerencsés vagyok egyébként. Az is jót tett, hogy leírhattam.

    Ezt én is kérdezhetném tőled, csak nálad nem lehet kommentelni:) és te hogy vagy? neked segít, ha kiírod magadból?

    VálaszTörlés
  2. Nem lehet kommentelni?! Az hogy lehet?
    Pedig minden bejegyzésnél engedélyezem a hozzászólást...

    Egyébként, nem. Nem igazán. Vagyis nem úgy és olyan mértékben, mint kellene. Ha leírom az csak arra jó, hogy keretbe foglalom azt, ami addig szétszórtan hevert a fejemben. Nem is tudom mi segítene rajtam igazán.
    Mert az nem elég, hogy én akarom a változást. Sajnos az én közreműködésemmel, de közvetetten a barátaim zárnak be az elmúlt majd' másfél év emlékei közé. És őket nem irányíthatom... És ha ultimátumot adok neki, azzal lehet hogy csak elveszteném őket.
    Mert csakis a teljes törlés segítene!

    Amúgy a zene nálam is bejön. Sok mindenre gyógyír :-)

    VálaszTörlés
  3. Sikerült. Már lehet megjegyzést írni. Biztos a sablon miatt volt a tiltás, mert egy kicsit belepiszkáltam a html kódba... :-)

    Köszönöm, hogy szóltál! Így legalább tudom, hogy egy rendszeres olvasóm biztosan van... :-)

    VálaszTörlés
  4. Végre rájöttem, hogy mi volt furcsa a blogodon, ahogy ma délelőtt rádkattintottam... ( sablon :-)

    VálaszTörlés
  5. Memphis: :)

    idegesített az a fémes izé.

    VálaszTörlés

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."