2010. április 19., hétfő

Tavaszos

Szombaton délután végre felpattantam a biciklimre és körbekarikáztam a falut. Csicsergős, napfényes délután volt. Mindenfelé kertészkedő emberek, focizó gyerekek. Sokfelé szalonnasütéshez, főzőcskézéshez készülődtek, vendég autók álltak a házak előtt. A levegőben frissen nyírt fű és a cseresznyefák virágainak illata volt. Szinte észre sem vettem, úgy telt el egy óra. Furcsa volt a mozgás, de nagyon jó és izomlázam sem lett.

Ezen a héten csütörtökön itt Szolnokon is lesz egy Critical Mass-hoz hasonló rendezvény, délután 4-től 5-ig. Biztosan jó lesz, de az ilyesmivel a kerékpárosokon kívül mindenkit ki lehet űzni a világból, sajnos. Nem tudom mekkora sikere lesz, máshol az ilyen események fesztivál szintre emelkednek és az emberek örülnek, hogy együtt töltenek egy szép délutánt. De itt? Majd meglátjuk milyen visszhangja lesz.

4 megjegyzés:

  1. Kétikém, már csak egy napod van, hogy elküld nekem a feneked fotóját:)

    VálaszTörlés
  2. jóvanna :) csak olyan béna vagyok

    VálaszTörlés
  3. Igenigenigen, tessék fotót küldeni!!!!
    Szatti

    VálaszTörlés
  4. hát tesóka, ezt a bulit most kihagytam:)

    VálaszTörlés

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."