2009. szeptember 14., hétfő

Rumli

Már egy ideje szerettem volna ismeretséget kötni a kreatív blogosokkal, de nem tudtam hogy kezdjek hozzá. Végül találtam egy felhívást az egyik csajnál és jelentkeztem:) Többen, együtt készülünk a Karácsonyra, mindenféle apróságokkal. Úgy gondolom, ez jó alap a kapcsolatépítéshez. El is kezdtem a munkát szombaton és csak tegnap esett le, hogy felfordítottam a fél házat. Ha rend van a cuccaim között, akkor mindennek van helye. Ha elkezdek kotorászni bennük, alkotói káosz alakul ki, melynek középpontja az ebédlő, mert ott szabok és vasalok. A munkát nagyon élveztem, de a kialakult lakáshelyzetet nem annyira:( Ha komolyan gondolom az egyre sűrűbb munkát, ki kell alakítanom valamiféle rutint az elpakolásra, mert szegény családomat kitúrom a közösségi helységekből.

Ehhez a poszthoz igazán kifejező képet nem találtam, sajátot a rendetlenségről nem csináltam, a lényeg, hogy én kiismerem magam benne:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."