2009. szeptember 25., péntek

Horoszkóp


Még jó, hogy a heti horoszkópomat csak most olvasom:) Jól kapcsolódik a tegnapi témához. Erre varrjak gombot!

HALAK (február 20-március 20.)
Valaki ráhajthat a párodra. Ez egy darabig nem nagyon érdekel, mert éppen saját magaddal vagy elfoglalva. Ahogy azonban haladnak a napok, egyre bosszantóbbá válik ez a háromszög. Érzékeny természeted kerekedik felül, és még néhány magányosan töltött sírós óra is belefér a hetedbe. Arról azonban ne beszélj senkinek hogy még a szakítás gondolata is felmerül benned. Várd meg, amíg elmúlnak a viharfelhők. Egyébként pedig te sokkal klasszabb csaj vagy, mint a vetélytársad.



6 megjegyzés:

  1. mindig megharcolom a megharcolnivalómat, a győzelem kétesélyes:)

    VálaszTörlés
  2. én úgy döntöttem, győzöl. ;) ne vitatkozz :)

    VálaszTörlés
  3. tudom ám, hogy én már győztem, mert azt a harcot már megvívtam, de ami nekem tetszik az még megtetszhet másnak is ;)

    VálaszTörlés
  4. Ez inkább HORRORSZKÓP!!!!!
    De tudod,azok a "jóslatok" sem jönnek be,amik
    óriási nyereményekről meg ilyesmikről írnak:)))
    Csókollak: Szatti

    VálaszTörlés
  5. Szia Kicsim! :)
    Az óriási nyeremények nem jönnek be, de azért egy sorsjegyes belefért:) Akkor mi van?

    VálaszTörlés

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."