2009. szeptember 26., szombat

Reggel



Régen nem csináltam ilyet:) Szombaton reggel ahelyett, hogy indulnék vásárolni, vagy főzni, itt ülök és böngészgetek, posztot írok. Tegnap este váratlanul ért, hogy Bujtor meghalt. Amál blogját szerettem volna meglátogatni éppen és ez a hír fogadott:( Nem is időztem a gép előtt tovább. A tiszteletére megnéztük a Hamis a babát, bár én közben jöttem mentem. Éjszaka pedig a Pogány Madonnát vetítették, ott ragadtam előtte. Szép emlékek, szórakoztató filmek, amik annyira mások voltak 30 évvel ezelőtt, mint az addig látottak.

Sokmindent terveztem mára. Szokás szerint túlvállalom magam. Nekem négy napos hétvége kellene:) Majd igyekszem teljesíteni...és ha nem sikerül, hát az sem katasztrófa. Jó hétvégét mindenkinek!


2 megjegyzés:

  1. a hétvége hét napos :)
    de így sem fér bele semmi.

    VálaszTörlés
  2. azt is el tudnám képzelni, de azt már telhetetlenségnek hívják:)

    VálaszTörlés

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."