2009. szeptember 7., hétfő

Reggel


Kávéfőzés előtt kinyitottam az ablakot. Csak úgy tódult be a koraőszi hűvösség az ablakon és megrezegtette a vékony pamut"boxert" rajtam. Világosodott már fél hatkor és ez az ősziesség tudatosította bennem, hogy vége - az általam annyira favorizált - nyárnak. Aztán rászóltam magamra: mi ez a rinyálás? Szereted te az őszt, a színeit hordod, aszerint sminkelsz, akkor meg? A belső hangnak igaza volt. Sötétbarna szemceruza, kávébarna szemhéjpúder, aranyos, pigmentes csillám, fekete spirál. Reggel farmer, fekete póló, fehér, apró pötyökkel, magas talpú barna szandál. Pulcsit még nem vettem, az autóban nem fázok, itt a munkahelyen jó idő van és ha vettem volna az már biztos beismerése az évszakváltásnak. Próbálom kerülni és a nyár részének tekinteni ezt a szeptemberi időszakot, bár lassan olyan, mint széllel szemben pisilni :)







2 megjegyzés:

  1. ősz. :) simán fűtöttem este.

    VálaszTörlés
  2. igen olvastam nálad, azért a lehetőségért eléggé irígyellek :) de készül már nálunk is a kályha helye

    VálaszTörlés

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."