2009. szeptember 23., szerda

Miért


Miért fáj az nekem, hogy az emberek nem értik meg egymást? Nem alkalmazkodnak, nem ismerkednek és nem változnak. Ha változnak csak rossz felé:( Nem arra gondolok, hogy egyformák legyenek, csak arra, hogy fogadják el, mások "mások". Megítélhetem egy idegen ember életét az én szemszögemből. Ezért vannak a blogok, a bulvár, a hírek. Ha nem lennének különböző stílusok, életek, nem lenne miről írni. Amit legtöbbször hiányolok a kultúráltság. Miért nem tudja valaki úgy tudatni a gondolatait, hogy ne legyen alpári, lekezelő. A vélemények ütköztetése lehetne építő jellegű is, ha képesek volnánk disztingválni.

Kommenteltem nemrég egy poszthoz úgy, hogy leírtam, ami hirtelen az eszembe jutott. Később otthon olvastam el azt a hivatkozást, ami alapján az a bejegyzés íródott és tiszta frászban voltam, nehogy odataláljanak azok, akik egymásnak estek ott. Szerencsém volt:) Az én kommentem után már nem reagált senki, megúsztam beszólás nélkül.
Sokszor azért nem szólok hozzá, mert előttem már mindent leírtak, vagy éppen dúl az "érdekérvényesítés", vagy éppen egyik féllel sem értek egyet és nem akarom ott kifejteni hosszan az álláspontomat. Illetve pont mostanában történt, hogy mindkét vitatkozó féllel egyetértettem. Megláttam az érvelésben mindkettőjük álláspontját és abból a szempontból igazuk volt, az érvelésük megállta a helyét. Nem lennék jó ügyvéd :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."