A végén a szöveg jobb széle hiányzik, de mindegy...
Kedves Barátaim, Kollégáim, Kedves Második Családom.
Van utána egy csomó hozzászólás, azok is elég megrázóak. Komoly veszteség. Azt mondják az okosok, a veszteségből, fájdalomból lehetőség nyílik valami újat, jót kihozni. Szeretném még látni, ahogy ebből jót hoznak ki:
http://hirek.msn.mainap.hu/itthon/igy-vittek-csodbe-a-malevot-9066/
Így vitték csődbe a Malévot
Kipakolnak a korábbi dolgozók, elárulták, mi vezetett a leálláshoz.

A Boeing 767-esekből csak egy makett maradt, a Malévből még annyi sem (MTI/Mohai Balázs)
Kapcsolódó cikkek
Hozzá nem értés, dilettáns ötletelés jellemezte aMalév működését az utolsó néhány évben, miután orosz befektetőknek privatizálták a légitársaságot.
Legalábbis erről számoltak be a Blikknek nevük elhallgatását kérő maléves dolgozók, akik – mint mondták – elhűlve figyelték, milyen "vállalhatatlan, szakmaiatlan döntések sorozatára" kényszerítették a cég vezetését.
– Nem lepett meg a csőd híre. Hiszen mintha minden igyekezetükkel azon lettek volna az elmúlt években, hogy bedöntsék a Malévot. Például megszüntették a hosszú távú járatokat, köztük a bangkokit, pedig azok a gépek szinte mindig tele voltak. Bezárták, hogy eladhassák a nagy gépeket, de végül nem kaptak jó árat értük. Elhibázott döntés volt az is, hogy költségcsökkentés miatt a Malév kivonult a londoni Heathrow repülőtérről. Csak a kevésbé előnyös, nehezebben megközelíthető Gatwickre repültek a gépek, így viszont elveszítették a jól fizető üzleti utasok egy részét – fogalmaztak a Blikk informátorai.
A korábbi munkatársak felidézték, hogy a privatizáció utáni új vezetés a magas költségekre hivatkozva felelőtlenül gazdálkodott a flottával. Eladták a legjobb adottságú és keveset fogyasztó rövid távú CRJ gépeket, majd a hasonlóan előnyös Fokkereket.
– Két éve egy váratlan ötlettől vezérelve a fapados légitársaságokkal keltek versenyre, és indokolatlanul olcsón, 20 ezer forintért kínálták a jegyeket. Közben meg olyan városokba indítottak járatokat, ahova alig akart utazni valaki. Például az orosz befektetők egyik első követelése az volt, hogy hetente többször is repüljön a Malév az oroszországi Jekatyerinburgba.
- Hiába mondtuk, hogy ez teljes gazdasági képtelenség, nem számított az sem, hogy a gépeken alig ült 10-20 utas. Tiszta ráfizetés volt. Míg ilyen esztelenségekre elszórták a Malév pénzét, közben kirugdosták a jó szakembereket. Az értékesítési feladatokra néhány embert hagytak meg, pedig más légitársaságoknál száznál is többen dolgoznak ezen a területen. Akit nem küldtek el, az, ha tehette, menekült a cégtől, mert mindenki látta, hova vezet mindez – fogalmaztak a malévos informátorok.
http://hirek.msn.mainap.hu/itthon/megsimogattam-a-gep-oldalat-es-elindultam-osszepakolni-9027/?ncache=1 - engem is rúgtak már ki és nagyon fájt, pedig csak
egy évet dolgoztam annál a cégnél. El tudom képzelni milyen l
ehet ez 10 vagy 20 év után.
egy évet dolgoztam annál a cégnél. El tudom képzelni milyen l
ehet ez 10 vagy 20 év után.
Bemásolom, mert volt már, hogy linkeltem és később egyszerűen
letörölték a cikket, pedig fontos lett volna. Ezt teszik az egész
országgal is. Úgy tesznek, mintha csinálnának valamit, de a
lényeg a háttérben van. Mindent megszerezni maguknak.
letörölték a cikket, pedig fontos lett volna. Ezt teszik az egész
országgal is. Úgy tesznek, mintha csinálnának valamit, de a
lényeg a háttérben van. Mindent megszerezni maguknak.
Belegondoltam, hogy nekem van kereskedelmi, varrós és
gazdálkodási gyakorlatom. Dolgoztam verseny- és közszférában is.
De aki pilóta, az mit tud csinálni, ha megszűnik a munkahelye? Hiszen
csak ahhoz ért. Persze tudom ettől nem lesz kevesebb utas és a
külföldi társaságok is sokukat foglalkoztatják majd, de akkor is.
gazdálkodási gyakorlatom. Dolgoztam verseny- és közszférában is.
De aki pilóta, az mit tud csinálni, ha megszűnik a munkahelye? Hiszen
csak ahhoz ért. Persze tudom ettől nem lesz kevesebb utas és a
külföldi társaságok is sokukat foglalkoztatják majd, de akkor is.
Biztosan ott van már valaki fejében, hogy hogyan fog az egész
újraalakulni, mostmár majd egy kézben, hogy a haszon is csak egy
bizonyos helyre menjen.
újraalakulni, mostmár majd egy kézben, hogy a haszon is csak egy
bizonyos helyre menjen.
Ja és ha már pénz, a tisztelt képviselő uraknak csak a lakbértámogatása
116 e ft. Biztosan nagy szükségük van rá, pedig Matolcsy elmagyarázta,
hogy milyen szépen meg lehet élni 48 e ftból.
116 e ft. Biztosan nagy szükségük van rá, pedig Matolcsy elmagyarázta,
hogy milyen szépen meg lehet élni 48 e ftból.

Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése